Monday, August 24, 2009

Un hotel mai bun



Zilele trecute m-am mutat la un alt hotel. Am reusit sa stau o saptamina intr-o camera cu ventilator, dar nu am putut sa mai suport caldura. Avea fereastra orientata spre sud, si spre seara se incalzea rau, chiar si noapte era foarte cald. Noul hotel e mai scump ($10) dar merita. Am aer conditionat, TV, frigider, wifi. In plus, se face curatenie in camera in fiecare zi, si hotelul este extrem de curat. Alt lucru care imi place este ca este foarte linistit. Camera este la etajul 5, lucru care imi place. In fiecare zi urc cel putin 15 etaje. Aici cu cit e camera mai sus, cu atit e mai ieftina.
In camera veche apa se incalzea in sticla; in cea noua, apa in frigider e foarte rece. Am rezolvat problema destul de simplu. Oarecum, asta imi aminteste de un banc cu un militian care tinea pe noptiera un pahar plin cu apa si unul gol. Intrebat de ce asta, a raspuns ca se trezeste noaptea, si daca ii este sete, bea, daca nu, nu. Eu tin o sticla in frigider si una afara, si le combin. In treacat spus, beau 2 sticle de 1.5 litri de apa zilnic. La asta se adauga o bere cu gheata si mango shake, ceea ce inseamna vro 4 litri de lichide pe zi. E cald aici, si umiditatea e mare. Nu ies din casa la prinz decit sa maninc. Dimineata si seara sint mai suportabile.
Pe aici majoritatea Guest-House-urilor se inchid pe la 12 noaptea; dupa ora aia, trebuie sa suni si iti deschid, dar este oarecum incomod. In general, nu stau mai tirziu de ora aia, dar uneori se mai intimpla. In schimb, sint citeva restaurante si baruri care stau deschise toata noaptea. Pina pe la ora 2, la cit am stat cel mai tirziu, sint o multime de oameni pe strada. E o atmosfera de vacanta continua, zi de zi, si cam asa ma simt si eu pe aici.

No comments:

Post a Comment