Friday, August 14, 2009

Berea din halba

Deunazi pe la prinza am baut o berela un restaurant pe care-l frecventez. Cum mi s-a adus o halba (nu extrem de curata) si eram la taclale cu o don'soara profa de engleza, mi-am turnat berea in halba, ca un domn cu bune maniere ce ar trebui sa fiu. Numai ca dupa citeva minute berea nu mai era asa buna, se incalzise un pic. Sticla era goala, rece, halba era pe jumate plina, rece si ea. Si atunci am avut o mare revelatie: transferul de caldura lucra in defavoarea mea. Si anume, halba cedase caldura berii, incalzind-o. In acelasi timp, sticla care era goala nu avea de unde sa mai preia caldura si sa mai raceasca berea. Cu alte cuvinte, am pierdut ceva grade de 2 ori. S-a terminat de acum cu pusul berii in halba!
Acu' vreo saptamina am intilnit in Vientiane (Laos) un personaj ciudat. Era un australian in jur de 60+ ani care primeste pensie pe motiv de boala. El afirma ca nu e nebun, si ca medicii l-au gasit doar excentric, cu toate astea i-au acordat pensie. Am avut o conversatie foarte interesanta cu el, in ciuda unei vederi mai neortodoxe asupra lumii. Ce mi s-a parut hazliu este ca umbla cu o cutie din zapada artificiala cu el, in care avea 2 pahare de vin, pe care le folosea cind bea bere. Mi-a explicat ca paharele le spala numai cu apa si sare sau zahar, fara detergenti. In felul asta paharul se acopera cu o pelicula de bere care face gustul si mai placut. O fi, daca zice dumnealui. Ma intreb oare cu ce spala domnii de la fabrica sticlele de bere pe dinauntru, inainte de a le re-umple?

No comments:

Post a Comment