Wednesday, August 12, 2009

Precizari

Recunosc ca titlul blogului este un pic tendentios si incorect.
In primul rind, nu sint pensionar in sensul normal al cuvintului. Nici un guvern al nici unei tari nu imi plateste pensie ca eu sa nu trebuiasca sa mai muncesc. Din pacate. Fiindca tare mi-ar fi placut. Mai am un piculet de asteptat pentru asta... doar vreo 26 de ani!
Este doar un fel personal de a vedea lucrurile. Printr-o combinatie de noroc/efort/sacrificii, am reusit sa imi cistig o oarece independenta financiara, ce imi permite (macar temporar) sa nu mai muncesc si sa fac ce poftesc si cind (in anumite limite).
Stiu ca a spune tinar pensionar este ca si cum ai spune obez slabut.
Poate ca nu mai sint tanar, dar nici batrin nu sint. Am renuntat la slujba cind aveam inca 37 de ani. Sint insa suficient de tinar sa ma bucur de viata. Sau macar sa incerc.
Am decis sa vad arunc o ocheada in viitor si sa vad cam cum ar fi viata de pensionar. Poate ca este ceea ce mi-am dorit, si in cazul asta este bine ca am inceput-o devreme. Sau poate ca nu este ceea ce mi-am dorit, si in cazul asta ma voi intoarce la munca (he he he, intr-o zi, sper ca nu foarte apropiata!)

No comments:

Post a Comment