Thursday, August 13, 2009

Saigon

M-am intors in orasul Ho Chi Minh, caruia mie imi place sa ii spun Saigon (vechea denumire). Am ales acest oras in primul rind pentru ca imi ofera posibilitatea unui trai decent la un cost redus.

Preturile la camere de hotel sint:
- incepind de la $5 (cel mai ieftin), camera cu fan, toaleta comuna;
- la $7-$8 camera mai decenta, dar cu ventilator, posibil TV si wifi, toaleta in camera
- de la $10-$12 camera cu aer conditionat, TV, wifi
-la $15-$20 deja sint camera delux, mari, luminoase, in hoteluri mai rasarite
-sint fireste si camera mai scumpe sau mult mai scumpe decit atit, dar eu nu le-am vizitat si nici nu cred ca o sa le vad in viitorul apropiat :)

Preturile la mincare:
-kebab =~ $1
-bagheta cu pate sau carne sau brinza sau oua =~ $0.7-$1
-supa pe strada sau o farfurie de orez cu carne (sau alte chestii) $1.2-$1.5
-un fel 2 asiatic (pe baza de orez sau fidea) in restaurant $2-$2.5
-un fel 2 western (hamburger, pasta) $2.5-$3
-pizza incepe de pe la $4

Preturile la bauturi:
-apa 1.5l $0.3-$0.6
-un suc de fructe $0.6-$0.9
-o bere la halba la coltul strazii $0.3
-o bere la sticla restaurant modest $0.6-$1
-o bere la un bar mai acatarii $2-$3
-un pahar de vin restaurant modest $1.1
-o sticla de vin restaurant modest $5.5-$6

Pret bilet autobuz local $0.2
Se pare ca de la an la an preturile cresc.

Orasul este foarte animat. Zona in care stau se numeste Pham Ngu Lao si este plina de turisti.

No comments:

Post a Comment