Tuesday, September 22, 2009

Ziua nationala a Vietnamului

Zilele trecute (pe 2 septembrie) a fost ziua nationala a Vietnamului. Pe seara am fost in parcul din apropiere, unde au instalat o scena cu ocazia asta. Au venit cu mic cu mare sa vada spectacolul, trotuarul era plin de motociclete. Probabil in jur de 1000 de oameni ingramaditi pe o suprafata destul de mica. Au cintat si au dansat, evident ca nu am inteles nici o iota despre ce era vorba. Mi-am dat seama totusi ca era cintece profund patriotice, dupa tonul vocii, dupa felul in care care iti tineau bratele larg deschise si se uitau in zare. Au fost si niste fete tinerele care dansau pe o muzica vioaie. Linga scena era un ecran foarte mare pe care era proiectat imaginile de pe scena, ca sa vada toata lumea. Au fost si alte lumini si alte efecte, dragut as spune. Ar fi trebuit sa le spun ce lipseste ca sa fi iesit o sarbatoare pe cinste: bere si mititei pe saturate (nu era nici un fel de mincare sau bautura). Nu am sesizat nici un fel de entuziasm pe fetele spectatorilor, poate doar un pic de curiozitate.

No comments:

Post a Comment