Tuesday, September 15, 2009

SCADENTA.ro

Dupa o luna de munca asidua, am reusit sa lansez primul meu site.
Este vorba de scadenta.ro , un site de finante personale. A fost un efort foarte mare, de ani de zile nu am mai muncit asa, dar sint foarte mindru de mine. De vreo 4 ani ma tot gindesc sa fac asta, am inceput de citeva ori dar l-am abandonat din motive de lipsa de timp, lene, si mai presus de toate de o motivatie puternica. Acum, avind mult timp la dispozitie si o bunadispozitie continua, l-am dus la capat. A fost o curba a invatarii foarte abrupta; chiar daca aveam o ideea despre cam cum se face, a fost enorm de mult de cautat, invatat, proiectat, incercat.
Site-ul are ca scop administrarea finantelor personale (deocamdata). Va fi dezvoltat foarte mult ulterior. Multi isi noteaza cheltuielile intr-un fisier excel. Eu incerc sa furnizez un serviciu online care sa fac asta si mult mai multe. Se adreseaza acelora (putin la numar, stiu) care isi tin evidenta banilor. Am incercat sa dau si niste explicatii si poze ca sa se inteleaga despre ce e vorba, sa vedem acum cit de mult va fi apreciat de useri. Versiune in limba engleza, pe care o lansasem saptamina trecuta, nu a fost asa de intutitiva.
Asa, ca fapt divers, am sa mentionez ca un site similar (evident, mult mai bun) a fost cumparat pentru suma de 170 de milioane dolari. Este vorba de mint care va fi cumparat de Intuit.
Eu ma voi multumi cu ceva mai putin :)))

No comments:

Post a Comment